VERZEND & LEVERINGSBELEID
Voor de zending gebruiken wij de service van Bpost. Bestellingen worden minimum 2 keer per week verzonden. Heb jij besteld voor 16u? Dan wordt jouw pakket de werkdag nadien verzonden. Besteld na 16u, dan wordt het binnen 2 werkdagen verzonden.
Je krijgt automatisch een track & trace doorgestuurd wanneer jouw pakket wordt klaar gemaakt en ook wanneer die verzonden is.
Andere belangrijke informatie:
Wij leveren alleen in België.
Verkeerd verzendadres ingevuld?
Geen nood. Stuur zo snel mogelijk via Whatsapp naar 0456/21.22.06 of lien@naturbeautybar.be. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt.
Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.
Bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is mogelijk als jouw pakket nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via Whatsapp naar 0456/21.22.06 of lien@naturbeautybar.be.
Retourneren?
Meer informatie vind je hiervoor bij Algemene voorwaarden.
ALGEMENE VOORWAARDEN
1 RETOURBELEID
Alvorens artikelen te retourneren, neemt u contact op met Natur.
U kunt artikelen binnen 30 dagen na levering terugsturen. Het product moet in nieuwe staat verkeren. Indien het product beschadigd of gebruikt is, zal er geen terugbetaling volgen. Controleer dat u uw contactgegevens bij de retour heeft gevoegd en vermeld indien mogelijk een trackingnummer en een korte beschrijving van uw probleem.
Natur. raadt aan om een ontvangstbewijs en verpakkings-ID voor de retour van de pakjesdienst te verlangen, omdat het de opvolging van de retourzending indien nodig vergemakkelijkt. Natur zal de retours die in aanmerking komen, terugbetalen. Indien u per factuur betaalde, hebben we een bankrekeningnummer nodig waarop we het geld kunnen terugstorten. Dit kunt u het gemakkelijkst via e-mail aan ons communiceren.
1.1 VERZENDING
Om uw producten terug te kunnen zenden, heeft u een ontvangst- of aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant. U moet uw product sturen naar: Natur.;
U bent verantwoordelijk voor de betaling van uw eigen verzendingskosten voor de retour van uw artikel. Verzendingskosten worden niet terugbetaal, de kosten van de retourzending worden van uw terugbetaling afgetrokken. Afhankelijk van uw woonplaats kan de bezorgingstijd van uw uitgewisseld product variëren.
Indien u een artikel van meer dan 75 euro terugzendt, moet u overwegen een traceerbare leveringsdienst te gebruiken of een transportverzekering te kopen. Wij garanderen niet dat we uw geretourneerd artikel zullen ontvangen.
2. TERUGBETALINGSBELEID
Ons aanbod blijft 30 dagen geldig. Indien er 30 dagen verstreken zijn sinds uw aankoop kunnen wij u jammer genoeg geen terugbetaling of ruil aanbieden. Om voor een retour in aanmerking te komen, moet een artikel ongebruikt zijn en zich in de staat bevinden waarin u het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
2.1 TERUGBETALING
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u van de ontvangst van uw artikel op de hoogte te brengen. We informeren u ook over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Indien goedgekeurd, zal de terugbetaling worden verwerkt, en zal het bedrag automatisch op uw rekening worden overgeschreven, binnen een bepaald aantal dagen.
2.3 LAATTIJDIGE OF ONTBREKENDE TERUGBETALINGEN
Indien u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, gelieve eerst uw bankrekening opnieuw na te kijken. Het kan een tijdje duren vooraleer uw terugbetaling officieel is geboekt. Wanneer u dit heeft gedaan en u nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@naturbeautybar.be.
2.4 AFGEPRIJSDE ARTIKELEN
Alleen normaal geprijsde artikelen komen voor terugbetaling in aanmerking. Afgeprijsde artikelen kunnen we jammer genoeg niet terugbetalen.
2.5 RUILEN
We ruilen alleen artikelen indien ze defect of beschadigd zijn. Indien u het artikel door eenzelfde product wilt vervangen, stuur ons dan een e-mail op info@naturbeautybar.be en stuur uw artikel naar: naturbeautybar.be, Kortrijk, 8500, Moorseelsestraat 51, Belgium
2.6 GESCHENKEN
Indien het artikel bij aankoop als geschenk werd aangeduid en direct naar u is verzonden, ontvangt u een waardebon voor het bedrag van uw retour. Zodra het geretourneerd artikel is ontvangen, sturen we per e-mail een cadeauvoucher naar u op.
Indien het artikel bij aankoop niet als geschenk werd aangeduid of indien de schenker het artikel naar zichzelf liet opsturen om het u later te overhandigen, sturen we een terugbetaling naar de schenker en wordt hij op de hoogte gebracht van uw retour.
3. PRIVACYBELEID 3.1 WAT DOEN WE MET UW GEGEVENS?
Wanneer u iets in onze winkel koopt, als onderdeel van het aankoop- en verkoopproces, verzamelen we de persoonsgegevens die u ons verstrekt, zoals uw naam, adres en e-mailadres.
Wanneer u in onze winkel rondkijkt, ontvangen we automatisch het IP-adres van uw computer en komen we meer te weten over uw browser en besturingssysteem.
3.2 E-MAIL MARKETING
Met uw toestemming kunnen we u e-mails sturen over onze winkel, nieuwe producten en andere updates.
3.3 TOESTEMMING
Wanneer u ons persoonsgevens verstrekt bij voltooiing van een transactie, controle van uw creditcard, plaatsen van een order, regeling van een levering of retour van een aankoop, gaan we ervan uit dat u instemt met het verzamelen ervan en het gebruik voor die specifieke reden.
Indien we uw persoonsgegevens vragen voor een secundaire reden, zoals marketing, zullen we u ofwel direct om uw expliciete toestemming vragen, of u de kans bieden om te weigeren.
3.4 TOESTEMMING INTREKKEN
Indien u, na eerder ingestemd te hebben, u bedenkt, kunt u uw toestemming voor contact door ons, voor het verzamelen, gebruiken of bekendmaken van uw gegevens, op elk moment intrekken door contact met ons op te nemen via info@naturbeautybar.be
3.5 OPENBAARMAKING
Wij kunnen uw persoonsgegevens openbaar maken indien de wet ons daartoe verplicht of indien u onze Algemene Voorwaarden niet naleeft.
3.6 ONE.COM
Onze winkel wordt gehost door One.com. Zij bieden ons het online e-commerce platform dat ons toelaat onze producten en diensten aan u te verkopen. Uw gegevens worden opgeslagen via de gegevensopslag en databases van One.com en de algemene One.com applicatie. Ze bewaren uw gegevens op een beveiligde server achter een firewall.
3.7 BEVEILIGING
Om uw persoonsgegevens te beschermen nemen we de nodige voorzorgen en volgen we de beste praktijken uit de branche om ervoor te zorgen dat ze niet verloren raken, misbruikt, geopend, openbaar gemaakt, gewijzigd of vernietigd worden. Indien u ons uw creditcardgegevens verstrekt, wordt de informatie geëncrypteerd door middel van secure socket layer technologie (SSL) en bewaard met een AES-256 encryptie.
3.8 MINIMUMLEEFTIJD VOOR TOESTEMMING
Door deze site te gebruiken verklaart u dat u minstens meerderjarig bent in uw staat of provincie van woonplaats, of dat u meerderjarig bent in uw staat of provincie van woonplaats en dat u ons de toestemming heeft gegeven om een van uw minderjarige afhankelijken deze site te laten gebruiken.
4 WIJZIGINGEN AAN DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN
Wij behouden ons het recht voor om onze algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen. Bekijk ze dus regelmatig.
Wijzigingen en verduidelijkingen worden met onmiddellijke ingang van kracht na het publiceren op de website.
Indien we materiële wijzigingen aan dit beleid doorvoeren, zullen we u hier op de hoogte brengen dat het bijgewerkt is, zodat u op de hoogte bent van welke gegevens we verzamelen, hoe we ze gebruiken en onder welke voorwaarden we ze, in voorkomende gevallen, gebruiken en/of openbaar maken.
Indien onze winkel wordt gekocht door een andere onderneming of ermee wordt samengevoegd, dan kunnen uw gegevens aan de nieuwe eigenaren worden overgedragen zodat we aan u producten kunnen blijven verkopen.